Prosfora365 Κατηγορίες Collective Online

Collective Online προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια

Όλοι οι καινούργιοι εκπτωτικοί κωδικοί και προσφορές για το Collective Online - Απρίλιος 2021

  • όλα 35
  • κουπόνια 0
  • Προσφορές 35
  • Δωρεάν μεταφορά 1

Συχνές ερωτήσεις για το Collective Online

  • Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι Collective Online μου;

    Απλά αντιγράψτε τον κωδικό κουπονιού Collective Online και ακολουθήστε τον σύνδεσμο εξαργύρωσης στον ιστότοπο collectiveonline.com. Εκεί, μπορείτε να επιλέξετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε ένα κουπόνι Collective Online στο καλάθι αγορών σας για να πληρώσετε για τα άρθρα σας. Κάντε κλικ στο κουμπί "εξαργυρώστε" και βεβαιωθείτε ότι η έκπτωση Collective Online ισχύει για το σύνολο σας και όλοι είστε έτοιμοι!

  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω δύο κουπόνια Collective Online ταυτόχρονα;

    Η Collective Online γενικά δεν προσφέρει αυτό το είδος κουπονιού, μόνο ένα μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάθε φορά. Αλλά χρησιμοποιώντας μόνο ένα κουπόνι έκπτωσης Collective Online είναι επίσης πολύ προσιτό!

Εξοικονομήστε χρήματα με κουπόνια Collective Online

"Επιστρέφει
Ανατρέξτε επίσης στους Όρους Χρήσης στους οποίους υπόκειται η παραγγελία σας.
1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ (εκτός από ελαττωματικά)
Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας, επιστρέψτε εύκολα το προϊόν στην αρχική συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (είτε από εσάς είτε από τρίτο πρόσωπο που μας υποδείξατε).
Για να ασκήσετε το δικαίωμά σας υπαναχώρησης, πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
α) Συμπληρώστε τη συνημμένη φόρμα επιστροφής.
β) Τοποθετήστε τη φόρμα επιστροφής μαζί με το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία, καθώς αποτελεί προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα επιστραφεί είναι στην κατάσταση που το λάβατε, δηλαδή δεν έχει υποστεί ζημιά ή έχει υποστεί ζημιά.
γ) Στείλτε e-mail με το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος σας στο [email protected], δηλώνοντας ρητά ότι αποσύρετε από τη συναλλαγή και επιστρέφετε το προϊόν.
δ) Καλέστε στο κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική», που σας εξυπηρετεί, για να παραδώσετε το δέμα στην αποθήκη μας, στη διεύθυνση Ρόδος, Ασπρόπυργος, Αττική 19300, ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ. Η Collective είναι υπεύθυνη για την (πρώτη) επιστροφή της παραγγελίας σας, υπό την προϋπόθεση ότι επιλέγετε την εταιρία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεστε (ή είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την επιστροφή χρημάτων). Σε περίπτωση επιστροφής στην ίδια παραγγελία, το κόστος είναι μόνο για εσάς και το ποσό εξαρτάται από τον μεταφορέα που επιλέγετε, το βάρος της συσκευασίας, τον τόπο αποστολής και άλλους παράγοντες (εκτός από τα ελαττωματικά προϊόντα, έτσι (2) που αναφέρονται παραπάνω).
Μόλις ικανοποιηθούν τα παραπάνω, θα προχωρήσουμε αμέσως να επιστρέψουμε τα χρήματά σας αφού λάβουμε και εξετάσουμε το πακέτο.
Τα προϊόντα επιστροφής είναι με δική σας ευθύνη, μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Πρέπει να στείλετε το προϊόν πίσω ή να το παραδώσετε στην παραπάνω διεύθυνση χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εν πάση περιπτώσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δηλώσατε ότι αποσύρετε από την πώληση.
 2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Τα σήματα που φιλοξενούν το Collective είναι γνωστά για την άριστη ποιότητα τους. Ωστόσο, εάν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή το προϊόν που λάβατε δεν ταιριάζει με τη σειρά που παραγγείλατε, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
α) Συμπληρώστε τη συνημμένη φόρμα επιστροφής (με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες).
β) Τοποθετήστε τη φόρμα επιστροφής με το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε σε ασφαλή συσκευασία.
γ) Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ηλεκτρονικά στο [email protected]
Στη συνέχεια, καλέστε την εταιρεία ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική», η οποία σας εξυπηρετεί, για να παραδώσετε το δέμα στην αποθήκη μας, στη θέση Ρόδη Ασπαπύργου Αττικής, AT 19300, ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ. Η συλλογή φέρει το κόστος (πρώτα) επιστρέφει την παραγγελία σας, υπό την προϋπόθεση ότι επιλέγετε την εταιρία ταχυμεταφορών με την οποία εργαζόμαστε (διαφορετικά θα πρέπει να πληρώσετε μόνο με έξοδα επιστροφής).
Αφήστε μας 3-5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής ώστε να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το προϊόν. Μόλις το προϊόν έχει ελεγχθεί (εντός 3-5 εργάσιμων ημερών), θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αφού λάβετε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρειαζόμαστε 5-10 εργάσιμες ημέρες για την επιστροφή των χρημάτων σας. Αυτό το χρονικό πλαίσιο υπαγορεύεται από την τράπεζα.
 3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Η επιστροφή χρημάτων θα εκτελεστεί χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική σας αγορά.
Πληρωμή με μετρητά: Το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που έχετε εισάγει στη φόρμα επιστροφής.
Πληρωμή με Credit / Paypal: Το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτα.
 4. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Αν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν αντί για επιστροφή χρημάτων (π.χ. βλάβη, βλάβη προϊόντος), μπορείτε να το ζητήσετε είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας στείλετε (όπως αναφέρθηκε παραπάνω) είτε καλώντας την Εξυπηρέτηση Πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος στα 800 1100 350 (δωρεάν) στο 211-1883091 (με κινητό). Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να μας πείτε ποιο προϊόν θέλετε να αντικαταστήσετε.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στη διεύθυνση [email protected]"